nazlii1_ A-annesi Bi akrabam girmiş 3 4 sene önce sanırım kurayla ev çıkmadı artık kendileri zar zor borçlar ev aldılar emin evim gelip bakmış 150bin TL mi ne vercekmisler yani şimdi girdiğiniz parayla size kura çıkana kadar o paranın Bi değeri kalmaz
mmek_2014 Biz yaklaşık 5 yıldır eminevime üyeyiz. 2 kere araba aldık. Şimdide motor almak için girdi eşim. Hiç bir sıkıntı yaşamadık bugüne kadar. Günü gününe yaptılar ödemeleri. Hatta bizim tavsiyemizle üye olan olduysa hediye bile verdiler kaç defa.
Cinarberkinannesi mmek_2014 merhabalar benim esimde giricek kurali olana sence mantikli mi 250 bin veriyorlar hemen cikarmi sence
Aslanim Cinarberkinannesi Sakın girmeyin 2 seneden önce çıkmaz 2 sene sonra çıktığında o 250 bin tlye şahin araba alamazsınız. Gidin küçük paralarla düzenli olarak hisse senedi alın 8-10 sene sonra eviniz zaten olur.