Sibbsibb Bebegim 4aylık hep mama kullandık. Tüm mamaları denedim ama kabızlığına çözüm bulamadım. Sma comford a başkadık bu mama ile kabızlığa çözüm bulan var mı😔
Elifkskl Sibbsibb biz canım. Tek çaremiz o oldu. Comfort dışında hepsi kabız yaptı. Onu verince düzeldi çok şükür.
Zlm Sibbsibb yani üretim amaci bağırsak ve mide sorunları yaşayan bebekler ama tabi bilemeyiz biraz zeytinyağı verseniz
Sibbsibb Elifkskl inşallah bizde faydasını görürüz. Dün rota aşısı olduk ishal yapıyormuş biz de onun sayesinde dün uzun zaman sonra aglamadan kaka yapabildik😇 insan çocugu olunca buna bile seviniyormuş
Elifkskl Sibbsibb valla çok iyi anlıyorum. Bi kaka için nasıl sevindiğim günleri hiç unutamıyorum😂bebeğin kaç aylık bize Dr duphalac vermişti çok az mamasına katıp veriyordum öyle de yapıyordu kakasını
Sibbsibb Elifkskl 4 aylık olacak haftaya ama benim bebegim prematüre yani düzeltilmiş yaşı ile 2 aylık
Sibbsibb Zlm arada veriyorum doktorum düzenli vermenin doğru olmadığını söyledi. İnşallah faydalı olur