Omurbebek bu arada ben o ara yurt dışındaydım tekrar doktora gidemedim öyle krndi kendine geçtiler.ben alerji sandım annemde ateşli hastalık geçirdiği için olmuştur demişti.biz üçümüzde hastalandık oğlumda ve eşimde kırmızı noktalar vardı ama bende olmadı o yüzden alerjidir die düşünmüştük .