Euro dolar , tl karşısında artıyor aslında tl değer kaybediyor o yüzden size pahalı geliyor. Size şöyle anlatayım yurtdışında yaşıyorum aylık ortalama asgari üstet burada 22 bin kron ve 60lı bebek bezi 130 kron. Türkiyede prima 70li 300 tl civarı galiba. Biz burada 22 bin birim alıp 130 birim verirken siz Türkiye de 5500 birim alıp 300 birim veriyorsunuz 🤷🏻♀️