Kızlar domatesve biber salçası yapacagım .
Dolmalık biber kurutacagım.
Kornişon ve lahana turşusu kuracagım.
Kahvaltılık sos hazırlayacagım.
Bunların hepsini bu sene ilk defa yapacagım. Turşuların cıtır cıtır olması için ve diğerlerinin de iyi olması için nelere dikkat etmeliyim, püf noktalar neler .?