Çok teşekkür ederim herkese yorumları için🥰🌸
Aslında şöyle, sütümü her gün sağmazsam mastit oluyorum maalesef ki, daha önce ateşlenip hastanelik oldum, zor bi süreçti🥺 ayrıca tazyikli süt durumu olduğundan bebeğim emerken zorlanıyo, her emzirme öncesi yine manuel pompa ile biraz sağmam gerekiyor. Her gün bu şekilde sağdığımdan dolapta çok süt birikti, doktor da max 3 ay saklamam gerektiğini söyledi. Ziyan olsun istemiyorum, birinin işine yarasın diye yazmak istedim aslında. İnşallah ihtiyacı olan biri çıkar, bir süre de olsa bi bebişin ihtiyacı karşılanır❤️🥰