Kızlarrrr….. nerdeyse yüzde 99 emindim hamile olduğuma. Adetim düzenlidir. Normalde dün olmam gerekiyordu ama olmadım. İdrar testiyle filan uğraşmayım evde diye gidip kan verdim. Sonuç negatif🥺 erken mi kan verdim acaba bilmiyorumki. Son adet tarihim 9 temmuz. 25 günde bir adet oluyorum. Bu ay beşinci denememiz olucak. Biri bana bişey desin ya lütfen. Tabiki Allahtan hayırlısını istiyorum ama çok emin gibiydim sanki hissediyodum bu ay hamile kaldığımı. Kan sonucu böyle olup bikaç gün sonra hamile olduğunu öğrenen ya da tanıdığı olan var mı acaba