pogacayanakk Bu sayfadan halı örtüsü alan var mı tam ölçü gönderiyorlar mı birde tavsiye edebileceğiniz bir sayfa varsa öneri de alabilirim
angelfish pogacayanakk ben almadım ama arkadasım almıstı bırkac yıl evvel memnundu ama olculerı tamm mıydı degılmıydı hakkında bırsey dıyemeyecegım maalesef
Gizemagar pogacayanakk ben direk halıları kaldırdım evden 😊 eger ki guzel donusler olursa kışlık halimi kullanirken ortu mantıklı olabilirr
pogacayanakk angelfish bende yorumlara baktım kalite olarak güzel yorumlar var ama boyut konusunda da çok şikayet vardi kararsız kaldım
pogacayanakk Gizemagar bende fazla halı sevmiyorum ama odam büyük 6m2 halım da küçücük duruyor odada bende beyaz halım için almayı düşünüyorum sürekli yıkamaya verip siliyorum yoruldum artık🫠
meryembrl Gizemagar ay ben de kaldırdım elimde olsa kışın da böyle kullanıcam dümdüz sil süpür hele de robot varsa evde
pogacayanakk Karakayasveet05 boyutu istediğiniz gibi geldi mi yorumlarda tam ölçü göndermiyorlar diye okudum da