Prensesannesi63 doktor değiliz ama kaynanam beyaz yumuşak sabunu kalemdende ince fitil gibi yapıp zeytinyaglayıp popodan veriyordu sonra bezini kapatıp en fazla 2-5 dk yapıyordu kakasını ama sık sık yapılması önerilmiyormuş ben 4-5 gün yaptım herhalde o zaman mama veriyordum onu kesdim şimdi sadece emziriyorum, 1 aylıkken yaşadık bu durumu. Deneyebilirsiniz küçük fitilleri 2 bölüp yaptığımda canını acıtıyordu çığlıklarla ağlıyordu kıyamıyordum. Geçmiş olsun sizede.