Luna_woman Merhaba bayanlar. 2 yıllık okunabilecek mezun olduktan sonra iş fırsatı ve ataması yüksek olan tavsiye edebileceğiniz bölümler var mı? Yeğenim için soruyorum Erkek. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Nasıl bir kariyer yol izleyebilir♥️
Belis-mom Luna_woman yanılmıyorsam diş teknisyenliği olacaktı bolumun adı tanıdığım okudu şuan çalışıyor gayet memnun
Luna_woman Btlazz Özel den sertifika alıp torpille alımlar var bu bölümde atama puanı da çok yüksek 😞
Alnalprdha Luna_woman ben laborant ve veteriner sağlık bölümünü tercih ettim açıktan pek bana uygun bişey yoktu çocuk gelişimi de artık çoğu kişi okuyor atanmalar çok zor olacak bende bunu istedim sonra da DGS ile veteriner hekimlige gecicem o esnada matematik iyi olmalı ama ve ders içeriğinde Latince terimler var ama onu baya acik
Luna_woman Alnalprdha DGS den korkmayın biraz çok soru çözün o kadar. Ben daha önce DGS yi 3 kez kazanıp gidemedim.Puanım kırılmasına rağmen defalarca yerleştim sizde yaparsınız☺️ Ailesinin zaten çiftliği var fakat çiftliği kapatacaklar. DGS yi yapabilir mi acaba dershaneye gitmesine rağmen düşük bir puan aldı😞
Luna_woman Alnalprdha DGS den korkmayın biraz çok soru çözün o kadar. Ben daha önce DGS yi 3 kez kazanıp gidemedim.Puanım kırılmasına rağmen defalarca yerleştim sizde yaparsınız☺️ Ailesinin zaten çiftliği var fakat çiftliği kapatacaklar. DGS yi yapabilir mi acaba dershaneye gitmesine rağmen düşük bir puan aldı😞
BurcuKucuk Alnalprdha ben de bu bölümü yazacaktım fakat 20 gün zorunlu staj olduğunu görünce vazgeçtim 🙈
Btlazz Luna_woman özelden sertifikayla sadece özel hastaneler alıyor devlette yalnız atama usülü ile çalışılır. Puanı da 80.6 ile kapattı önlisans için pek yüksek bi puan değil aslında
Alnalprdha Luna_woman bence yapar inan çok zeki de değilim ama azim edip çalıştığında herşey olur yani hekim olursa dükkan açar pet hayvan bakar Çok sağol valla çok istiyorum korku yok asla olursa olur diye bakıyorum her zaman herşeye 🥰