Esra___ hmrvkara benim de 9 ay oldu hala olmadım doktorum 1 sene bile olmayabilirsin normal demişti ilk başlarda çok seviniyordum olmuyorum diye şimdi ne zaman gelir diye düşünmeye başladım stres oldum 😂😂😂
hmrvkara Esra___ kesinlikle bazen kasık ağrısı bi hareketlenmeler falan oluyor özellikle bugün kesin olcam diyorum ama bakalım 🙄
Ikraleyla Sprial takilmaya gittigimde doktorum sut hormonlarin duzene girdiginde adet olursun demisti 4 ayimiza 1 hafta kala oldum ilk adeti bakalim dger ay olacakmiyim
bsrpyrz hmrvkara tabi orası öyle düzene girdim ama 2-3 ay olmasaydım kşke bu sıcaklarda falan iyi olurdu😂