[silindi] yazın ortasında meyveler sebzeler aşırı pahalli yazık günah 🤦 bilmiyorum ne yapacağıma daha karar vermedim patlıcan biber domates kuruturum dolmalık , bide sulu yemeklik , domatesli patlıcanlı kahvaltılik yaparım belki konserve olarak . Bezelye falan atmıyoruz biz gerekirse Alirim marketten , biber doğrayıp atarım buzluğa , aklıma bunlar geliyor recel falanda yapmıyoruz biz