Oğlumu yürütece koymuştum bende mutfağı topluyodum zaten 2 gündür kusuyordu yine kustu yurutecteyken alıyım derken ayağı takıldı oturduğu minderin altına sonra basmadi ağlamaya başladı acile gittik alçıya aldılar kendimi çok suçlu hissediyorum bindirmeseydim bunlar olacakmiydi