Enykra Merhaba sevgili anneler oğlum yaklaşık 1 ay önce el ayak hastalığı geçirdi şimdi de elindeki ve ayağındaki tırnaklar kopuyor hastalıktan sebep olmuş olabilir mi ?
Ozge00 Enykra evet hastalık sonrası el ayak tırnaklarında düşme oluyormuş bizde bir ay önce atlattık şimdi baş parmağı düşüyor
Enykra Tabaktakalansonkofte yüksek ateş oluyor sonra elde ayakta bazen bütün vücutta döküntü oluyor kızamık gibi olanı da var su çiçeği gibi olanıda ağız içi de yara oluyor