Gokcehanim 2 yas dunden once sinek isirmisti kasinin basladifi yeri bu sabah goz kapagi cok sis kizarik saglik ocagi alerji surubu verebilirsin dedi sadece verdim faydasiz basina gelen var mi nasil gecer goz dr una mi cocuk dr una acile mi goturmeliyim
AnnaKarenina_ Gokcehanim hemen sihir gibi etki etmez şişkinliğine iyi gelir ama bi göz kremi flnda verseydi keşke içinize sinmediyse acile götüürün baksınlar
sarealya06 Gokcehanim sizi korkutmak istemem ama büyük sinekler çarpınca larva bırakıyormuş kayınvalidem anlatmıştı geç kalmadan iyi bir doktora götürün umarım dediğim gibi olmamıştır
PortakalGumus Gokcehanim bu seneki sinekler anormal derecede alerjik reaksiyona sebep oluyor. Nrdir bu ya
kufkedisi Gokcehanim benim kızıma da olmuştu. Başka bir yerini ısırmıştı gözü şişmişti resmen göz kapağı yarıya kadar kapanmıştı alerjisi var sivrisineğe bir yerini bile ısırsa gözü kulağı şişiyor. Böyle durumlarda zyrtec şurup kullanıyoruz gece yatmadan 1 tatlı kaşığı kadar. 2 3 gece içinde etki ediyor alerji doktoru da bu şurubu önerdi bize başka bir çaresi yok malesef 🤷🏻♀️
kufkedisi Gokcehanim evet günde 1 kez ama özellikle akşam yatmadan verilmesi öneriliyor çünkü uyku yapan bir ilaç 😊
Dsds0109 Gokcehanim benim kızımda da aynısı oldu göz tamamen şişti antibiyotik verdi doktor ve antibiyotikli merhem verdi bir de fucitalmic göz merhemi sürdüm ancak o şekilde geçti çok kötü oldu resmen göz morarmıştı