yaprak Merhaba bayanlar 2 aylik aşıları yaptırdınız mı bizim yarın olucak 3 tane sanırsam ateş ağrı yaparmı endişeliyim
demetdemircioglu yaprak asıdan sonra 1 cay kasıgı calpol içirdim ates falan yapmadı huzursuzda degildi bebeğim 🤗
tgc yaprak ağrılı oluyor biraz canım banyosunu yapmış olsun gitmeden önce calpol içir öyle çik evden bizde haftaya olacaz
Ceylan yaprak biz bugün olduk canım 6 saatte bir ateş düşürücü ver dedi ebe biraz huzursuz oldu çok şükür ateş yok ben bir gğn önceden banyosunu yaptırdım
Sumeyya yaprak bende endiseliydim eve gelince yarim çay kaşığı calpol verdim şükür ateşi falan olmadi