Lina-20 2 aylık bebem var ve kolik. Yemek , su , wc ihtiyacı neydi unuttum bunları. Ailem şehir dışında yardım eden kimse yok. Bebeğimin ağlamadığı saatlerde egzersiz yaptırmaya çalışıyorum. Odaları geziyoruz sürekli kucak istiyor dolayısıyla ben ev işlerimi yapamıyorum. Şarkılar söylüyorum ce ee oyunu oynuyoruz. Serin ve havanın esmediği vakitler 15 dk filan balkona cıkarıyorum hava alması için. Nesneler dikkatını çekmeye başladı onları tanıtmaya çalısıyorum. Her gün duş aldırıyorum suyu seviyor. Mümkün olduğunca konuşmaya çalışıyorum onunla ilk kelimesi agu oldu çok güzel bir andı 🥺. Araştırıyorum gelişimini destekleyecek her şeyi deniyorum.