Hanımlar kızım 16 aylık Allah kısmet ederse ben en az 2-2.5 yaşına kadar emzirmek istiyorum. Şöyle bir sıkıntımız var son 2-3 haftadır gereksiz sıklıkla t shirtümü falan açıyor ve sürekli emmek istiyor yemeğini güzel yiyor şükür ama çok fazlada emmiyor belki 5 dk anca emiyordur 15-20 dk oluyor bi daha ağlıyor emmek için bi iki kere bitti diyerek oyaladım çok ağladı ama cidden süt kalmadı canım acıyor sadece. Siz olsanız ne zaman kesersiniz yada nasıl bir yol izlersiniz bu durumda tecrübeli anneler den aydınlatmalarını rica edeceğim 🙏🏻