ikierkekannesiii Hanımlar oğlum hep 10 kilo, bundan öncesi 8 buçuk kiloydu hiç yukarı çıkmıyordu mama veriyordum doktor tavsiyesi ile içti bıraktı şimdide 10 kilodan yukarısı yok kilo aldıracak kesin tarif verirmisiniz lütfen
aslbaybars ikierkekannesiii bizimki de tam iki yaşında. Dediğiniz gibi hep aynı kilo çıkıyor. Çok hareketliler ya bi de artık eskisi gibi kilo almıyorlar o yüzden öyle
Birbebek34 ikierkekannesiii benim yegendim de 1 yasında 10 kiloydu 2 ay önce 2 yaşına hirdi hala 10 kilo yani 1 senede hic kilo almamış doktor genetik oldugunu söylemiş cok iştahlı bi bebk degil çok hareketli
Tortilla ikierkekannesiii gece yatarken muz avokado cevız ev yapımı yada markettekı cıcı bebe ezıp kasık mama kıvamına getırıp yedırın hem tok tutuyor hem besleyıcı hemde kılo aldırıyor
caglanurcagla Benim kızım su an 20 aylık 12 ayından bu yana hep 10 kilo doktorlar normal diyor ama çocuğun kemikleri dışında geziyor ve benim bebeğim hiç bişey yemiyor mama dısında bişeye ağzını açmıyor arada bir makarna ve yumurta yiyor kesinlikle baska bişey yemiyor sıyırmak üzereyim
ikierkekannesiii caglanurcagla bizimkide kemikleri dışarda herşeyde yiyor aslında ama iş o ki kilo yok