hlyyklkk 1 aylıkken gittim kalça çıkıklıgı görüldü yani bana doktorum gel yaptıralım demedi ben kendim yaptırmak istedim erken teşhis olsun diye. İyiki de yaptırmısım şuan çift bez kullanıyoruz .1 ay sonra gelin kontrol edelim demişti randevu günümüz gelince düzelmiş mi diye baktırcam. Suan 2 aylık olduk .