hasan_esra Kızlar göğsünuzun bi tanesini tamamen bitirip diğerine öyle mi geçiyorsunuz yoksa her emzirdiginizde biraz birini biraz birini mi emziriyosunz
079aslankuzusu hasan_esra benimde en çok kafama takılan ben tek göğüs verıyorum bi sonrakı emmedede diğer gögsümü sırayla verıyorum ama sanırsam yanlış yapıyorum her emmede iki gögsüde verin deniliyo ama nasıl olcak kızım 22 günlük hadi 15dakıka emse bi gögsümü uyuya kalıyo sütğn son kısmı yağlı kısmı sonradan gelir denlıyo kafam cok karısık
ebz09 hasan_esra simdi şöyle ki bebek bir memeyi emmeye başladığında yarim bırakıp diğer memeye geçerseniz bebek arka yağlı sutu alamamış ve tokluk hissi yaşayamamış olur. İlk emzirme sağ memeyle bi sonraki emzirme sol memeyle olacak sekilde sirayla devam edin
JstDef hasan_esra Memede ilk süt ve son sütün besin değerleri farklıdır. Sonradan gelen süt her zaman daha yaplı, besin değeri daha yğksek ve daha çok tokluk yaratan süttür. O yüzden emzirirken tek göğüstekini bebeğinizin sonuna kadar boşaltmasını bekleyin. Diğer göğüsteki biriken süt ağrı yaparsa da sağıp saklamanızı öneririm.
HEY03D hasan_esra benim bebeğim bitiremiyordu tazyikli süt sıkıntım da vardı, ilk zamanlar iki saatte bir emzirirken iki emzirmede sağ göğsümü iki emzirmede sol göğsümü emziriyordum fazlasını sağıyordum. Bebeğim 4 aylık oldu Bi göğsümü boşaltıyor doyuyor şu an bi sağ bi sol veriyorum. Kilo alımı da takip ediliyor zaten ordan da belli olur sütün yetip yetmediği. Benim hala akıyor birini emzirirken diğeri ama ilk zamanlar gibi sert değiller
S123mrv Yani bende çok araştırdım önce hastanede 15dk biri 15 dk diğeri dediler, sonra çocuk doktoru toplamda 15 olsun dedi, en son emzirme hemşiresi birini 15 diğer emzirmede 15 olsun dedi en son bunu uyguladım
Aslicamm S123mrv bana da doktorum öyle demişti 15 dk biri sonra diğeri diye ama emzirme hensiresiyle görüşmüştüm gebe okulundan o eskidendi o bi memeyi en az yirmi dk emsin sonra diğerine geçin ki yağlı sütü alsin demişti
hasan_esra JstDef evet hemşireye öyle demişti ama birini emzirirken diğerinden de süt akıyor orasi kötü oluyor
JstDef hasan_esra Süt toplayıcı aparatlar var özellikle bu durum için özel yapılmış 😄 ona bakabilirsiniz
Kumruu hasan_esra hiç belli olmaz kişiye göre değişiyor benim ki bir aylık kadardı mochi nin süt toplayıcı aparatı vardı onu kullandım bi süre
Kumruu Lovemoombaby şöyle anlatıyım ilk zamanlar süt kontrolsüz üretiliyor bozuk musluk gibi kendiliğinden akıtıyor sonra meme bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmeye başlıyor yani musluk tamir ediliyor bi süre sonra sertleşme akıtma olmayacak bu süt azaldı demek değil ne kadar çok emzirirseniz sütünüz o kadar artar beyin bebeğin ihtiyacına göre az ya da fazla süt üretir
Lovemoombaby Kumruu Yaa umarım öyle olur çünkü benimde hem akiyo hemde süt fazla diye düşünüyorum hep böyle mi olacak diyordum ne zaman düzene girer acaba
Elfelf475 hasan_esra tamamen uzun uzun emerse daha iyi hem digeri dinleniyor hem de en yağlı süt son süt olduğundan tam beslenip göğüsü tam boşaltmış oluyor
Lovemoombaby Elfelf475 öyle de göğüslerde biri küçük bıri büyük kaliyo genellikle çevremizde diyorlar göğüslerde sırayla emzirin tam boşalmış göğüsteki süt
Elfelf475 Lovemoombaby zaten genel olarak sağ soldan büyük olur benim bebekten önce de öyleydi hala öyle Yarım yarım emzirmek son yağlı sütü aldırmaz ben bir ara gece az az emzirmiştim mesela çocuk düzgün kilo bile alamamıştı ben buna bağlamıştım Çünkü internetten de bakarsanız son süt en iyi olan yazar