Bebeğim çok iştahsız ya mama verirken bile zorla içiriyorum 5 aylık kilosu 6300 doktor mama ver dedi ama anne üstünü bile zor içiyor hep biberonla beslemek zorunda kaldım 3 saatte bi 90 cc anca içiyor .
Siz kaç saatte bi kaç cc içiriyorsunuz?
Ve ek gıdaya başlamaya korkuyorum ben ne yapacağım 😭
varmı benim gibi bebeği olanlar yardım edin allah rızası için bu kızın iştahı nasıl artıcak🥺