Merhaba kizlar adetden 1hafta gecmis gebelik testi yaptim çift cikti hani hamilelik … ve kizim 9aylik..benle esimde kan uyusmazligi vardi diye gebelik sirasindakan uyusmazligi ignesi vurulmamistim ama bebek dogunca vuruldum igneni…simdi yine hamileyim ama korkuyorum kan uyusmazligi olduguna gore ikinci cocukta bir problem olur dige..bilgisi olan varmii?? Ne yapacagimi bilmiyorum