asnr_as 1 aylık bebeğime sma başladım ama kabız problemi yaşıyoruz çok ıkınıyor rahatsız oluyor ne tavsiye edersiniz
Eylulllllll asnr_as kesinlikle evolvia nutriplus pro- sonra hipp sonra bebelac gold. En memnun kaldığım sıra da budur . Arada 2 kutu Sma optipro var ama 👎
Bhr28 asnr_as Hipp combiotic kullandık ilk 3 ay sonra kızım onu içmek istemeyince aptamil comformile geçmiştik
asnr_as Eylulllllll doktorumuz hipp. İle corfortmil önerdi yinede tavsiye almak istedim teşekkür ederim ☺️
Bhr28 asnr_as İlk 3 ay kilo alımı iyiydi. Sonrasında azaldı zaten. Ama benim kızım genel olarak iştahsız ve kilo alımı az bir bebekti.
yagizalp Benim oğlum kolik bir bebekti aşırı gazlıydı en iyi evolvia geldi kesinlikle tavsiye ederim. Zaten 1 yaşından sonra falan normale döndü sonra bebelac falan aldım.