yyesilintonu Merhaba hanımlar 3.buvuk ayluk kızım var göbeğimin üstünde şişlik vardı doktora gittim göbek fitigi dedi. Ameliyatmis tek çaresi. Yaşayan oldumu bu durumu bebegm çok küçük daha