Bebeğim 2 aylık ve kilo alımı az kusması çok reflüsü var diye aptamil ar mama vermemi önerdi doktor . Normaldede süt ve mama beraber kullanıyorduk . Bebeğim çok kakasını yapardı ama ar mana sonrası hiç yapamadı . Kusmasına çok iyi geldi ama kakasıda kesildş . Zeytinyağı koyuyorum dğnden beri ama hala yapamadı . Mama mı değiştirsem acaba başka ar mama önerisi olan var mı