Kızlar ben doğumdan 2 ay sonra regl oldum heryerde emziren anneler regl olmaz ya da çok geç olur diye duymuştum ben sürekli emziren biriyim mama vs hiç vermedim gün içinde sık sık emzirdiğim halde regl oldum sütüm kesilecek diye çok korkuyorum aranızda böyle bi durum yaşayan var mı varsa lütfen yazsın mama alıcak gücümüz yok açıkçası