Quadera Sevgili anneler memnun kaldığınız emzirme danışmanına giden var mı? Önerilerinizi bekliyorum. Bu arada istanbulda’yım ev ziyaretleri yapan danışman önerisi olan varsa daha çok sevinirim 🌸
tmrskbr Quadera sağlık ocağındaki hemşiremiz çok iyiydi o yardımcı olmuştu bize. Bence bi sağlık ocağını deneyin emzirme danışmanından hiç memnun kalmadım çok gereksiz bence boşuna para
Quadera Mel93 meme reddi var çok ilerlemeden almam gerekiyor danışmanlığı o yüzden yazdım illaki giden birileri vardır
Mel93 Quadera tabi vardır memnun kalan ben ebe Kadriye unal var onu çok duydum iyi olduğunu bi de emziren anne var instagramda bu ikisi çok iyiymiş