Maşallah arkadaşlara 🤣 kişiden kişiye değişiyor hamilelik malum kilo alımı ödem ağırlaşma bebeğin çıkması ameliyat kesilme etme falan derken ben 3 ay sonra kendimi iyi hissetmeye başladım çok zorlu geçti benim için annemlerde kaldım zaten 30 gün doğrulamadım şmdi 8 ay bitti çok çok iyim çok şükür eski kilomada dönünce rahatladım kilo baya ağırlık yapmıştı bende yürüyemiyordum bedenim anca kendine geldi