Bebeğiniz henüz çok küçük. Sürekli aranması çok normal. Yavrumda öyleydi hep aranırdı . Anne sıcaklığını istiyorlar. Benim kızımda 7 aylık yeri geliyor tok olsada sürekli aranıyor emmek istiyor. Sizinki hele çok normal. Doyup doymadığını çişli bezlerinin dolu olup olmadığından anlayabilirsiniz. Birde size bir tavsiye bolca ten tene temas yapın sarılın koklayın bu günleri bir daha gelmiyor. 🌱