[silindi] 3 aylık o uyurken de uyanıkken de beni kilitliyor 🙂 hiçbir şey yapamıyorum.. uyurken 15 dk bir uyanıyor gözünü açtığında kimseyi görmezse salıncak sallanmazsa hemen uyanıyor, biri varsa hafif sallayınca tekrar uykuya dalıyor. Uyanıkken yalnız kalma süresi 5 dk, ondan sonra eyyy diye bağırmaya başlıyor. İlerde değişir inşallah bir rutin yok, her gün istediği gibi 🙂 bir de yalnızım yardım edecek kimse de yok. Umut ediyorum bu ay değişir.. 🙂