herseySeninleguzel11 Kizlar merhaba. Hamilelikte karnim catlamadi diye sevinirken 36. Haftamda catladim. Karnım düz göbek yok dogum kilolarimi verdim fakat catlaklarim var. Sizde çatladınız mı? 🙄
Sblatc herseySeninleguzel11 benim çok oldu çatlağım renkleri beyaza döndü genel olarak ama kötü gözüküyo
2cocuk_1anne_ herseySeninleguzel11 benim çatlak oldu ama sadece yan tarafta azar azar Doğumdan Sonra zamanla geçti Şimdi 28 haftalık hamileyim beyaz beyaz izler görüyorum inşallah çok çatlamam
1Beybiletto herseySeninleguzel11 bio oil kullandım günde 3 kere birde her duştan sonra sürdüm mutlaka kuru bırakmadım karnimi
Belis-mom Benim de harita gibi yanlız değilsin canım sıkma canını zamanla rengi açılıyor bunun icin lazer vs işlemler var, catlamayanlar da gelip catlamadim ya demesin bir zahmet iyice sinir bozucu oluyor 😅
lceLady herseySeninleguzel11 evet var sadece karnımın kenarlarında ve beyaz ama hiç rahatsız olmadım sımdıye kadar. Beyaz tenliyim fazlada gozukmez
Deletedmom_22 herseySeninleguzel11 hiçbir şey sürmediğim bakım yapmadığım halde hiç çatlağım olmadı karnımda . Göğsümde var çok belli olmasa da
Lema Göbegin yoksa catlaga takilma ne güzel bak zayiflamissin Benim göbek nasil gidecek bilmiyorum Kisinin yapisiyla alakali catlak olup olmamasi heralde
aslansmomm herseySeninleguzel11 alt karnım full çatlak diyebilirim. Çok sıfır göbek biriydim ondan oldu hep😂😂 9 ay oldu doğum yapalı ilk koyuyken üzülüyordum ama şimdi seviyorum bile, oğlumdan hatıra kaldı bana 🫠
Seraysarp Vallahi çatlamadım son aya kadar son ay bir çatladım ama nasıl çatlamak gören karnım kanıyo zannetti o kadar kötüydü şuan beyazladılar tabi ama nabalım kaldı 😂
Nereleregidem herseySeninleguzel11 şu an çatlak gobegimle karşılıklı kahve içiyoruz. Doğum yapalı iki ay oldu hala hamile gibiyim. Kilo olarak eskiye döndüm ama çatlamış ve rengi kararmış göbeğim tüm gerçekliğiyle önümde duruyor. Annemle çok dalga geçerdim çok yiyon bu göbek ne diye.Seni doguracam derken oldu derdi. Şimdi onun kilosundayim ve göbeğim aynı onunki gibi 😁