Merhaba sevgili anneler,
26 aylık kızım. Yaklaşık 1 aydır oturağa yapıyor, arada kaçamaklar olsa da.. sadece uykularda bez takıyorum, onun da bilincinde. Yazlıktan evimize döndük bugün inadına çişini yere yapmaya başladı. Oturağını yanına getiriyorum, hayır yere yapıcam diye yere yapmaya çalışıyor. Valla yanlışlıkla olanlara hiç kızmamıştım ama bunu bilinçli yaptığı için kızdım. Başına böyle bir durum gelen var mı? Ne yapacağım?