Birranneee34 Temmuz ayında emzirmeyi kestim. Doğumdan sonra hep düzenli adet oldum. Emzirmeyi bıraktım 4 gün gecikti adetim. Eşim korunuyor .Emzirmeyi bırakmayala bir alakası var mıdır adetin. Başına gelen oldu mu ?
Birranneee34 Misracalik ya internette emzirmeyi kesip 10 gün adet gecikmesi yaşayanları gordum burda da öyle olan var mı merak ettim. Bende bu ay sütten kestim
Birranneee34 Misracalik dogumdan hemen sonra düzenli adet olurdum. Emzirince de adetim hep duzenliydi.
Misracalik Birranneee34 tabi ihtimal buda ama iki ihtimalde 50% ben olsam test yaparım kafamı rahatlatırım
Birranneee34 Misracalik test yaptım şimdi tek çizgi negatif yani.neden olmuyorum acaba olsa testte çıkardı herhalde o kadar gün gecti
EmineVedat Benim 2 buçuk ay gecikti emzirmeyi bıraktım. Test yaptım 2 kez kan testi de verdim hepsi negatifti dikkat eidyorux öyle işte
Birranneee34 Misracalik galiba biraz daha bekleyeceğim olmazsam bı kadın doğuma gideceğim. İnşallah negatif çıkar diyordum yapmadan önce şimdi negatif çıkınca bı üzdüm ya bilmiyorum neden
EmineVedat Birranneee34 Evet kan verdim gebelik yok dedi, stres ve sütten kestiğim için herhâlde. Birkaç hafta sonra inşallah kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum.