Anneler merhaba
Bana yardımcı olabilir misiniz kafam karıştı :(( şimdi bebeğim 6 aylık fakat 5.ay kontrolünde kilo alımı az olduğu için doktor kaşık mamasını söyledi çünkü bebeğim asla biberonda içmiyor meme mama şeklinde gidiyoruz ek Gıdaya da başladık benim aklıma takılan kaşık mamasından günde kaç kere vercem ben formül mamayla karıştırıp veriyorum normal formül mamayı kaşıkla içmek istemiyor çok fazla sulu dşye :((