Bazen banada hzlı geliyor özellklede uykusunda bazen kesik nefes alıyor hatta. Bnde sayıyorum 30 40 oluyor genelde. Bnmki 4 buçuk aylık hemn hemn doğduğundan beri öyle her kontroldede dinliyorlar zaten sylüyorumda. 2 aylıkken doktor burnu biraz tıkalı ondanda hızlı nefes alabilir ama şuan gayet norml alıyor demişti. Burun tıkanıklığı var mı? Bide bizim kalbimzde biraz delik var oda sebep olur diye düşünüyorum 😑