Fthnf_ orta boy tohumsuz patlıcan alıyorm ben . patlıcanları yıkayıp kuruladiktan sonra tam ortasında boydan bir çizik atın her tarafını yağlayıp fırına verin bu daha sağlıklı kızartmaya göre bence sonra piştikten sonra soğutup poşetlere koyup buzluğa atın. Ben yağda kızartıp bir gece süzgeçte bekletirim fazla yağı akar sonra buzluğa atarm çok güzel oluyor .