Klymeneninatlasi oglumuz01 taze fasülye bezelye barbunya attım buzluğa. Reçel yaptık haftasonuda domates yapacağız
Rdn oglumuz01 kayınvalidem yapıyor bize Barbunya bezelye patlıcan fasulye bamya domates sosu salça kuru patlıcan, reçeller ve de kendimmeyve kurumuzu da kendimiz yapıyoruz üzüm hurma elma armut dut kuruları🥳🥳🥳
Sumiree oglumuz01 salca, domates sosu, taze fasulye, barbunya, bezelye, patlıcan, erik kompostosu, turşu, tarhana, erişte, kuru yufka, bamya, vişne ve dağ çileği reçeli, süt mısırı, dolmalık biber bunların çoğu bahçeden 🌸💕
Keremikoo oglumuz01 pazarda uygun fiyatli ne bulursam atiyorum simdilik bezelye ve barbunya attim. Cilek receli yaptim. Yaz sonuna kadar da taze fasulye, ispir fasulyesi, dolmalik biber, patlican koymayi dusunuyorum bakalim.
Hilalasena Melemen konserve karnıyarık için patlıcan kızartma yaprak sarma içli köfte sulu köfte içli mantı turşu ezme yeşil fasulye yapıyorum kışlık için
Asyameva29 Sumiree Hilalasena Canncan kızlar nsl menemen salça fln yaptinzi domtes en uygun 12 TL iken🙈🙈🙈
Eski9 oglumuz01 hicbirsey yapmadim sadece buzluğa bezelye karnıyarık patlıcan semizotu vişne falan attım daha yavaş yavaş alacağım biseyler ama kavanoz falan yapamam domates de atamayacagim bu gidişle çok pahalı 😑
oglumuz01 1Beybiletto valla ben 2 senedir yapmadım çok pahalıydı ve zor oluyor kışın rahat ediliyor yazdan yapınca
BirDuaMeselesi Yapmaya çalişıyprum biraz biraz ama kızım ne kadar izin verirse kompost oluk koydum vişne, erik falan karnıyarık mantı sarma köfte katmer bezelye kabak çiçeği puanlık bunlar var ama daha da koyarım hazır bağ bahçe sezonuyken..
Canncan Simdilik visne,barbunya,bezelye yaptim bu hafta taze fasulyeyi alip atmam lazim ,domates.menemen,dolmalik biber,kahvaltilik biber,tursu,tarhanami annem yapiyor,patlican bunlarida yapicam insallah can beyden firsat buldukca yada bulabilirsem
Leylaa_ oglumuz01 Bu sene domatesi kabuğuyla tüm şekilde koyacağım . Yeşil biber doğrayıp koyuyorum Patlıcan közletip koyacağım Fasulye güzel olmuyor diye onu yapmıyorum Kuruluk patlıcan biber kabak alacağım Sarmalık yaprak aldım onu koydum
Hifabereninannesi Leylaa_ fasulye olarak yeşil fasulye dıyorsanız çiğden koymayın çünkü cıkarıp pişirdiginizde zor pişiyor ve dolap kokuyor fasulyelerınızı bır mıktar yag ile bır sure pişirp (rengı donene kadar) posete koyup oyle kullanabılırsınız her sene oyle yapıyorum asla kokmuyor sankı yenı alınmıs gibi
Hilalasena Asyameva29 her sene yapıyorum onları da melemen daha yapmadim bu sene bu pahalilikla bilemiyorum
Leylaa_ Asyameva29 12 TL mi 😳😳 Bursa domatesinden yapılıyor genelde bunlar oda pazarda en son 3 4 TL di Ağustos sonu gibi oda 1 TL civarı düşüyor o zaman 10 kg alıyorum en fazla 2 TL olur simdi bile 3 4 TL Köy domatesi 5 6 TL di Diğer domates 7. 5 9 TL arası sizin orada nasıl 12 TL oluyor
Sumiree Asyameva29 kız bizim biberler bahçeden daha yapmadım olunca yapcaz domateste olursa bahçeden olmazsa sivri domates diyoruz biz etli onlar biraz daha uygun oluyo onunla yapıyoruz domates sosunu
AyazMerve oglumuz01 Taze fasülye , barbunya attım buzluğa. Yaprak sarma, domates sos, salça, kuru yufka ,erişte annemler ve kayınvalidemlerle yapıyoruz . Başka da bir şey atamam sanırım 🙈
Asyameva29 Osay hangi şehirde yasiyrsnz eğer ben varsa biraz güneşte kurutmak zor fiirn da deniyeblirsnz