YuriB0yka bir gün gündüz mama vermemeyi deneyin sadece emzirmeyi deneyin ,çok ağlarsa doymamıştır zaten aç kalırsa uyumaz, çişli bez sayısına falan bakarsınız ordan anlayabilirsiniz . Bizde doğduğumuzdan beri meme mama şeklinde gidiyoruz ama memeyi bırakıyor nerdeyse artık. Size tavsiyem emin olmadan mama vermeyin sonraki aylarda meme reddine neden oluyor