MomQueen önceden bir deneyin bence, her bebekte farklı oluyor, ben de 10 gün sonra işe başlicam, bugüne kadar gün içinde sağdığım sütü içtiği oldu ama hiç dondurup çözdürüp içirmeyi denemedim, anne sütü saklama poşeti alıcam hep unutuyorum, stok yapmam lazım benim de acil durumlar için.