Benisahtesevme2 çok zevkli bana görede 1 yaşından beri aktif olarak ayına uygun kalemlerle hep boyama yaptık 33 aylık kaç resim defteri eskittim bilmem bunu yazmadan 5 dk önce bile boyama yapıyorduk hatta 😄 bak eşinin elini kağıda çiz kuru veya keçeli boyayla sonra kendi aynı elini onun üzerinden geç sonra yavrunuzunkini geçin al sana aile el portresi çok tatlı oluyor her yaptığımızı el izi parmak izi ilk kendi yaptığı özgün boyamayı vs hepsini tarih atıp dosyalıyorum