Golgicisimcigi Kızlar burda yaşayan ve bilen var mı bebişe oda yapma vakti geldi bende yeni geldim hiç biryer bilmiyorum😞
Elifdgrc Golgicisimcigi Almiladan aldım ,sorunsuz eksiksiz zamanında geldi.Çevremdeki herkes çok memnun bende çok memnunum 2 yıl oldu kullanalı
Barlas_mom Golgicisimcigi Durumunuz iyiyse çilekten alın. Pahalı gelirse ben Koçtaş’tan aldım canım memnunum 4 kapaklı 2 çekmeceli dolap 1500 TL idi 4 ay önce tabi şuan bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ayasnur Eskiden jojo vardı şuan pier cardin oldu ordan almayinda nerden alırsanız alın… Çok problem yaşadım parçalar eksik geliyor saçma sapan seylerle uğraştım. Çilek en iyisi her zaman ..
Elifdgrc Golgicisimcigi park ormanın karşısında diclekentte memorial hastenesinin bitişiği.2 sene önce 7.500 almıştım şuan bilmiyor fiyatları 😞