Merhaba arkadaşlar, kızım geceleri 40-45 dk da bir emmek için kalkar oldu. Günlerdir böyle vücudum kaldırmıyor artık. Neden olur fikriniz var mı? Doymuyor desem kilo alımı iyi. Hep süt var, tabi bu kadar emdiği için daha az geliyor ama. Ne yapmalıyım? Normal mi bu?