Bebeğim 13 aylık. Birkaç ay önce çam ve sakura acilde sarışın genç bir doktora denk gelmiştik ilgili ve kibar biriydi 1 yaş kontrolü için de ona randevu alayım dedim ekranda isim olarak Eda Zeynep Büyükkaya yazıyordu diye mhrs den ona randevu aldım gittik ama doktor kapalı bir hanımdı.. neyse muayene olduk. Menenjit aşısı için tarih yazdı bu reçete yerine geçiyor dedi. Bugün de sağlık ocağına gittim aşıyı yapmaları için kaşe imza yok yapamayız ki dedi haklı olarak. Şimdi tekrar doktora gidip kağıda kaşe vurduracağız.🙄😒 Bir de muayene sırasında gluten alerjisinden bahsettim onun için alerjiye gitmen lazım dedi sonra randevu alayım derken bir baktım ki doktorun sisteme düşürmesi gerekiyormuş. Hem bu işin içinde olup hem nasıl sistemden bu kadar bihaber olabiliyor anlamıyorum. Çam ve sakuraya gidip takipli olduğunuz iyi ve özenli bir doktor var mı?