tugbactlkya aşkolsun olur mu, simdi anladım. Ben bi an yenidogan zamanıdır diye düşündüm. Çok geçmiş olsun. Gerçekten kendimizde neyse de bebekte hastalık, özellikle uzun süren hastalık dönemleri insanı psikolojik olarak yıpratıyor. Kekik suyuna da bak istersen bir. Küçükken babaannem bize yapardı mide bulantıları ve karın agrıları için. Tadı çok kötüydü diye hatırlıyorum ama işe yarıyordu. Tabi bir de ayına göre uygun mu ona da bakmak lazım.
Kıyamam küçük minnoşa,cok geçmiş olsun tekrar. 🙏