Barlas_mom Kızlar oğlum 4 buçuk aylık yeni belli oldu 2.ay aşı yeri ve böyle birşey oldu korktum. Sağlıkocağına ve doktora gitmeliyimiyiz bilemedim ebe yara olup kabuk tutup sökülebilir demişti ama geç belli olup böyle olunca evham yaptım.
Oldugugibibiri Barlas_mom yeğenimin de böyle oldu yanlış hatırlamıyorsam aşıdan 3 ay kadar sonra böyle iltihap olup boşalmıştı içi. Doktora gitti ama hiçbir şey yapmayın demişti doktor. Siz yine de doktorunuza fotoğrafı atıp bi sorun isterseniz
Dondurmalikahve Barlas_mom Zaten geç belli olur sizin ki erken bile belli olmuş, oğlumunki 5,5 civari belli olmuştu. Aşıdan ortalama 3 4 ay sonra iz olur.
Sebusebu Barlas_mom bizimde böyle oldu. Hatta tam 5 aylık oldugunda oluk oluk iltihap aktı 2 3 kere. Banyodan sonra özellikle patlıyor iltihap akıyordu. Doktora götürdük biz aşıya reaksiyon vermiş iyi bişey aşı tutmuş dedi doktor. Herhangi krem vs kullanmadık. Şuan 6 ay 22 gün. Kabuk bağlamış durumda aşı yeri çok net belli hatta soranlar oluyor koluna noldu diye :) endişe edilcek bişey yok iyi bişey
Zeytin_gozlum Barlas_mom kızım 5 aylık bir hafta önce bundan daha kötüydü kocaman şişti kızardı iltihap oldu patladı . Şimdi normal haline dönüyor . Endişelenmeyin bı kaç güne geçer ☺️
Barlas_mom Zeytin_gozlum Çok teşekkür ederim için rahatladı valla🤦🏻♀️ Sürekli hastanelerdeyiz herşeye de artık götürmek istemiyordum sorayım dedim
Barlas_mom Dondurmalikahve Hemşiremiz dedikten 2 buçuk ay sonra olunca endişelendim o zaman birşey yoktu ya sonra dan oluyormuş demek ki
KARSIYAKALI https://resimyukle.io/r/k7TU5h3eT6 Burdan gözüküyor benimki 6 ay oldu hala izi geçmedi doktorum koltuk altında beze hissedersen getir demişti ama öyle bi durum yaşamadık