Kızlar merhaba bebegm ek gida yemek istemiyor 9 aylik sabah kahvalti hazırlıyorum bikaac kaşık alip birakiyor elindee yesin diyorum sebzeleri haşlayip veriyorum minciklayip atiyor asla agzini acmiyor sadece bazen corba bazende biber dolması ve sebze yemegi yiyor napacagimi şaşırdım lutfen yardim edin nasl istahini acabilirim mamayida çok icmiyor su hic icmiyor kafayi yemek uzereym gercekten :(