Sema_arya_linda17 merhaba benim bebeğim 2 aylık, hiç emzik almazdı diliyle itip tükürürdü. Tüm emzikleri denedim birsürü de para döktüm pahalı markalara (bibs, avent vb)🙃 en sonunda arkadaşımın tavsiyesiyle eczanede 15 TL ye satılan weebaby damaklı emziklerden aldım denedim, bayıldı çocuk ağzından çıkarmıyor😂 biz anneler her şeyin en iyisini vermek istiyoruz çocuğumuza ama bazen bebekler için mutluluk tahmin ettiğimizden daha ucuz olabiliyor, bi deneyin isterseniz🤭