Ebruozkrnfl Kızlar günaydın 2 ay 23 günlüğüz iki gündür bi kusma halinde bebeğim emdikten sonra hep kusuyor başına gelen var mı doktora gitmeli miyim bilgisi olan varsa yazabilir mi
Eftelya-29 Ebruozkrnfl reflü olabilir usutmus olabilir alerjik olabilir çok sebebi olabilir doktora goturmelisiniz kesinlikle
smaktroll Ebruozkrnfl aynı ay aynı gün doğmuş bebrğimiz ☺️ Benim oğlumda öyle yedikten sonra bir miktar kusuyor normal bence doyduğu anlamına geliyormuş
Rumeysaerva Ebruozkrnfl belki çok emiyordur fazlasını çıkarıyordur benim dr um olabilir böyle seyler demişti ama sen de bi dr una danıs istersen 😊
Hanim58 2 ay 15 günlüğüz bizde de bugün ili defa ağız dolusu kusma oldu …bazen günde bir kez kusar ağız dolusu olabilir diyorum ama bugün iki olunca bende endişelendim moralim bozuldu
Ebruozkrnfl smaktroll 🤭🤭 kaç saatte bir emiyo canım senin ki ben hala 2 saatte bir 15 dk emziriyorum sanki çocuk sürekli aç gibime geliyo geceleri çok emmiyo çünkü