Selam arkadaşlar bebeğimi mama + meme şeklinde besliyorum. Ama bu ara emzirmeye daha çok yoğunlaştım. Bebeğim bazen uzun emiyor bazen 5-10 dakika emip uykuya dalıyor, o sırada memeyi ağızına ittiriyorum almıyor. Bu kadar kısa emmeye doyar mı ki zaten sütüm çok değil?
Bazen de uykusunda emmeye devam ediyor ama sanki emzik gibi, yutkunduğunu duymuyorum o şekilde yaptığında emzik gibi yani süt geliyor mudur yinede?